Продавець "У магазині"-інтернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
471 відгук

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (завтра, 14.05).

"У магазині"-інтернет магазин
+380 (66) 053-34-27

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення для товарів належної якості Колір і відтінок виробу може відрізнятися від реального. Комплектація товару може змінюватися виробником без повідомлення. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником. 1) Всі товари в нашому магазині "У магазині" є товарами з високою якістю. Ми ретельно перевіряємо весь товар перед відправленням покупцеві. 2) Товар ненадійної якості є той товар, який був пошкоджений під час транспортування службою доставки. Цей товар можна обміняти або повернути. Повернення або обмін такого товару оплачує магазин "У магазині" Доставку оплачує клієнт! Обов'язкові умови для повернення або обміну товару: 1.Товар має бути новим, без слідів використання, належного товарного вигляду. 2. Наявність оригінального та непошкодженого паковання. Щойно посилку отримали, повернення грошей або обмін товару відбувається впродовж 1-2 годин цього ж дня! Інформація про товар неналежної якості. Якщо Вам потрапив товар неналежної якості та на ньому є браль, відколи подряпини в такому разі наш магазин Імпульс-авто виробляє обмін такого товару впродовж 14 днів із моменту його купівлі. Всі витрати по доставці такого товару назад до нас у магазин ми беремо на себе доставку, оплачує магазин "У магазині". Коли товар приходить до нас у магазин упродовж 3 днів від моменту його отримання, ми відправляємо Вам новий товар "надійної якості". Оплату за доставку нового товару оплачує наш магазин. Також із питань — Вік, гарантія, обслуговування Ви можете зателефонувати нам за цим номером телефона: +380 (66) 053-34-27 Ми з радістю Вас проконсультуємо.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner